Een poosje geleden

15 oktober 2017 - Paramaribo, Suriname

Hallo lieve lezers.

Het is al een poosje geleden dat ik iets geschreven heb... Dit heeft helaas wel een reden. Ik slaap enrom slecht (5 tot 7 keer wakker per nacht) waardoor ik erg uit geput ben en soms erg down voel. Vind het erg jammer dat dit avontuur anders is uit gepakt dan ik voor ogen had.. Maar ik moet door en ben vast besloten om aankomende 8 weken alles er uit te halen wat er nog in zit en nog enorm te gaan genieten van mijn liecw meiden en lekkere warme Suriname.

Ik erg veel geleerd over me zelf; positieve dingen, dingen die minder fijn zijn aan mij en nieuwe dingen! Ook heb ik veel geleerd over de verschillen tussen Suriname en Nederland en ben ik dankbaar voor wat ik heb in Nederland. Ondanks dat sommige Surinamers het niet zo breed hebben merk ik wel dat het een vrolijk volk is, die altijd bereid is om elkaar te helpen. (Zeker een puntje om mee te nemen naar Nederland)
Gelukkig zijn mijn lieve ouders en zus geweest deze week en ben ik weer een beetje opgeladen! Wel vond ik het erg moeilijk om weer afscheid van hun te moeten nemen. Maar goed, ik zit hier nu precies 7 weken en die zijn ondanks alle moeilijke momenten erg snel gegaan! (Wat bekent dat ik toch wel geniet van het hier zijn, van alle nieuwe dingen ect.) Nog 8 weken te gaan waar van nog 3 dagen op de gynaecoloogie en daarna ga ik naar de kinderafdeling. Ik ben erg benieuwd en heb er zin in!
Nog steeds erg dankbaar dat ik deze kans heb gekregen! Head up and Stay strong!

No spang mi gudu's
Kusjes ❤
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Alfred Bisschop:
    Xxx
  2. Marjan:
    Zo is het: no spang!
    Het was heel fijn om een week bij jou te zijn, in het hete Suriname! Ondanks dat het hier dan 20 graden is inderdaad voor ons best wel koud...
    Succes verder lief, haal er uit wat je er uit kan halen!!
  3. Jos Nijssen:
    16 oktober 2017
    Leuk te lezen en ook een goeie ervaring .
  4. Marjan:
    16 oktober 2017
    Goed zo Shannon, blijf positief, hopelijk leer je de komende weken nog genoeg nieuwe dingen
  5. Joost:
    16 oktober 2017
    Goed zo Shannon! Nog even doorzetten maar vooral genieten! Maak er een mooie tijd van! Tot laters!!
  6. Oma:
    16 oktober 2017
    Maak er nog wat van ik weet dat je het kan . De 8 weken zijn zo weer voorbij.en sta je weer op Schiphol. Sterkte meisje wij denken aan jou.😍
  7. Opa en oma:
    16 oktober 2017
    Hoop dat je een fijne tijd hebt op de kinderafdeling.
    Groetjes opa en oma
  8. Freek en Anita:
    29 oktober 2017
    Lieve Shannon,
    Van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag! 🎂🎉🎁Hele fijne dag gewenst. Het is hier echt herfst, dus nog niet zo verkeerd om deze bijzondere dag in Suriname te vieren😊